Tuesday, July 26, 2011

Aku bukan blogger itu. Aku blogger ini.

Memori..memori.

Banyak memori tercipta dari sebuah blog. Bukan blog yang ni, tapi blog aku yang sebelumnya. Ramai blogger senget yang telah aku temui, I mean literally. Aku pernah terjumpa blog yang dinamakan 'blog senget'. Ya, jangan sesekali judge blogger itu dari segi kesengetannya. Jap, apa yang aku mengarut ni..Ni mesti sebab terpengaruh dengan korang la ni!
*aksi menuding jari kelingking.

Well, bukan semua la senget. Ada yang baik dan sentiasa beri semangat kat aku. Ada jugak blogger yang berjaya buat aku cemburu. Mana taknya, dah entri dorang sume lagi best and menarik dari aku kengkadang tu. Ceh, konon best sangat je entri-entri aku. Padahal most of the time aku mengarut je.Ok fine mungkin semua entri mengarut. Kalau aku tulis secara serius, mesti ada je orang nak betulkan apa yang aku tulis. Kamon la, cuba korang iya-kan aje apa yang aku tulis. Baru la hati aku yang bergelora bak tsunami ni kembali tenang; sunyi dipeluk sepi kembali ceria.

Sebenarnya aku nak bagitau yang aku mungkin tak akan aktif dalam dunia blog buat sementara waktu. Form6 is very demanding. And the fact that aku still takde laptop menyukarkan aku unduk menghapdet. Cums, aku nak cakap yang aku rindu dekat blog lama aku..sebab kat situ, aku kenal dengan ramai blogger. Dan sanagt sukar untuk mengembalikan era blog aku dulu. Tengok la, ada 41 followers je. Yang follow-up entah berapa kerat. tengok la nanti, aku akan cuba untuk me-renaissance-kan blog aku.
Until then, have a good life, peeps!

3 comments:

  1. go amir go...

    the best word ever from u haha nasi lemak n ganas ehhehe...

    aku akan ingat sampai bila2 hehehe... walau x ramai followers aku pembaca setia blog kau heheh

    ReplyDelete
  2. sentiasa tunggu entri amir :)

    dill.

    ReplyDelete
  3. nape dgn blOg dulu mer. *1st time singgah sini lalu tertanya2*

    ReplyDelete