Sunday, July 29, 2012

Setem

Kepada mak dan ayah yang tak akan baca entri ni.

Saya okay di sini, tak perlu risau.
Saya nak mintak maaf sebab tak selalu telefon mak ayah.
Ataupun balas misscall dan seangkatan dengannya.
Ataupun utuskan surat.
Zaman bila orang tulis surat ni?
Saya.. kredit saya low..

Oh ya, selamat menyambut bulan Ramadhan.
Tak perlu la beli juadah berbuka banyak-banyak, sebab saya tak ada situ, kan?
Kalau tak, dalam seminggu tu ada la ayam golek atas meja tu. Heheh.

Insyaallah tak lama lagi, saya akan balik.

Saya, rindu.


*****

6 comments:

  1. amir...nape kau tak telefon mak, nak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak guna Celcom.. saya guna Maxis..

      Delete
  2. kenapa mcm syahdu je entry ni...

    aku pn jarang call bapak aku..
    dia pn malas nk call aku..

    ReplyDelete
  3. jangan lupa diri anak oii kat tempat orang tuh.

    ReplyDelete