Friday, June 3, 2011

Rasanya aku tak pelu cerita kot.

Ladies and gentlemen

wasap?

Dah selesai buat entri baru ke belum? Or tengah baca blog orang lain untuk cari idea? Bagus tu..banyak membaca, entri kita akan jadi lebih bagus. Petang tadi masa aku dalam kereta, aku terfikir balik masa mula-mula aku buat blog. Aku teringat bali kat mereka yang buat aku bersemangat untuk terus menulis. cis...skema betul.


template blog first aku memang.... buruk betul. Aku jujur je la. Aku guna template pyzam. kalau tak silap, latar beakang dia gambar jalan, warna hitam. Lepas tu aku ada letak hiasan sikit kat tepi kanan tu. Aku letak macam salji jatuh. Bajet comel la kalu buat camtu. Tapi bila aku perhati betul-betul, macam gay memang agak tak kena kalau letak kat blog tu. So, aku pun cuba la cari template yang lawa sikit. Aku jumpa la templaye yang aku nak dekat http://blogskins.com . Ala, bagi korang yang pernah tengok blog lama aku, korang harus admit yang blog tu comel maskulin....senang story, memang sedap dipandang ah. yang ajar aku main dengan kod HTML is lalah. Aku punya la bengap pasal HTML ni dulu. entah macam mana dia boleh tahan ajar aku. btw, thanks tau! tapi sebab ada masalah teknikal, blog baru ni lahir~


Bila menulis blog, of course yang aku ingat is golongan first yang aku jumpa. Antaranya is cik alin. Aku tak tau macam mana boleh jumpa blog dia ni. Tapi dia orang pertama yang komen dekat blog aku. Masa tu aku belum ambik SPM lagi. Dia banyak bagi nasihat kat aku, dan sudi baca entri-entri aku yang agak..er...keremajaan ketika tu. For that, thank you sis!

Lepas tu ada sorang budak sekolah ni. Dia buat blog lagi lama dari aku kot. Dia sekolah kat Bahaman kan. Dia pun selalu komen kat blog aku. lepas tu dia masuk asrama tau. So, dia pun jarang la update entri. Time cuti sekolah ni dia banyak tulis entri. Macam-macam. Aku suka entri dia yang pasal bermacam jenis persona dalam kepala dia tu. Bagi aku, entri tu sangat menarik. Aku nak komen, tapi aku tak tau nak komen ape. So, aku pun fikir 'esok la komen'. Tapi tengok-tengok, punya la banyak dia punya update. Ok fine maybe aku patut search balik entri dia tu. Cuma, aku still tak tau nak komen ape. serius ni. Keep it up lalah. SPM tahun ni buat betul-betul. kalau tak, meh join aku masuk form6. SERONOK!!!!!


One more thing to say to the people who have been there from the start. Setiap kali aku bukak dashboard aku, aku akan baca blog korang. Walaupun aku jarang komen(sorryyyyyyy). Aku rasa aku tak perlu cakap yang aku baca blog korang, sebab aku rasa korang dah tau. Kalau tak ada korang, for sure aku tak akan lekat dengan dunia blog. I can't express my gratitude enough, because every single one of you is precious to me. Even though we never met each other, the bond that we share is...just demn cool.


8 comments:

  1. yah! amir, tulis selagi boleh tulis :)

    dill.

    ReplyDelete
  2. terbaik doe amir hehehe teruskan berkarya.. n gapai lah cita2 nak jdi journalist tu hehe gud luck hehehe. anda ada bakat hehehe

    ReplyDelete
  3. baru jumpa blog kamu...teruskan menulis ye...macam best je cara penulisan kamu ni :)

    ReplyDelete
  4. ah tulis nama aku , malu ahh amir . aku nk join ko masuk form 6 la . HAHA .

    ReplyDelete
  5. dill : boleh lagi ni..bukan sibuk pun. hihi

    ReplyDelete
  6. alya : thanks. kau pun kejar impian kau kat poli ye. :)

    ReplyDelete
  7. aisyah : ye? jangan puji saye..saye cepat perasan. AHAHA

    ReplyDelete
  8. lalah : jom! masuk form6 skolah aku.

    ReplyDelete